ett litet försök

Tänkte jag skulle försöka mig på att blogga lite igen. Blir ju inte allt för tätt mellan gångerna.Och orkar verkligen inte skriva allt som ha hänt sen sist. och kan verkligen inte fatta att det är julafton nu på fredag! och jag ha inte alls så mycket julkänsla som jag vill ha!? jobbar till 12 på julafton sen rakavägen till Rotsjön för att fira jul 2010 med älskade familjen Andersson.

Kom på att jag ha massa att göra innan jul! känner mig lite stressad, den där julstressen som mamma och pappa alltid prata om, kanske ha man blivit smittad av den, kanske ha man börja bli lite vuxen och stressad?!! NÄää..;)
 
tre dagar på mig att:
                                slå in alla julklappar
                                julstäda
                                färga mitt hår, börja fan bli råtta! ( har lovat attt färga linneas hår också)
                                köpa  sista klappen till pappa.
                                och som gräddet på moset ska jag jobba massa också..
 
såg inte ut att vara så mycket, men känns som det är det.








rhodos -2010

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0