Söndag

Jag håller verkligen inte igång den här bloggen.
Livet rullar på och jag har haft en kanoon helg. Party i btk i fredags, lördag chill med mammsi och pappsi och idag blev det reprisen från os. man blir ju förbannat stolt!! guld och brons teamwork!

förövrigt älskar jag när mamma spara gamla jackor som har blivit inne igen! mamma grävde fram en mörkblå dunjacka det gillas!
Sen håller jag och sötnos linnea på med träningen som förr,det går suuuper. Om det någon gång börjar fundera på att börja träna eller träna mer seriöst. Skaffa en tränings kompis som linnea, heelt underbar liten nöt som peppar en till tusen!:D

Sen har jag köpt in lite nya tränings kläder, för snart sticker jag och linnea neröver på påsklovet och sen i maj. fullpackad träning i ca 4-5 dagar för att komma högre "nivå" som friskis och svettis ledare. kommer bli awesome!! :D

nu ska jag fortsätta trycka Marianne ( alltså godisen)

TJING!


Kommentarer
Postat av: syster

hahah har du hittat den jackan nu?? jag fyndade den förut en gång haha! men ngt typ rött foder va?

2010-02-22 @ 20:02:22
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0