More than anyone

jag kan ju bara börja med att säga att vädret är AWESOOMEEE!! och jag ska ut och rasta mamma och pappa några kilometer! nu är jag så peppad på att träna, så nu är veckan fullbokad med träning, jag och snuttibuu linnea är pågång nu! ;)

Gymnastik

alltså jag vill som inte vara den som ska förstöra allas lovfantasier att det ska hålla på hur länge som hellst.. men jag saknar faktsikt den vanliga vardagen, alltså med rutiner, att kliva upp i tid( men med det menar jag inte att jag skulle vilja ha sovmorgon lite oftare kära rekort på balderskolan(A) ) utan att gå isäng i vanlig tid, gå upp i vanlig tid, äta normalt, träna, klaga på skolan, klaga på kylan, bli glad över att klara provet, eller glad för att det inte är ngn snuskgryta på skolan! njaa lite rutiner behövs NU! lite iaf.. (A)

TJING!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0