prutt söndag

söndagar känns lika piss som det alltid gör.. bara tanken på att kliva upp tidigt imorgon och jobba blää!
Jag borde fara och göra ngt, men ist så sitter jag inne och surar för att det är söndag! MEN för att bryta söndags isen så kan jag säga att det är 3.90 lösviktsgodis på coop igår och idag! far å köp åt mig nu nu nu!


Ikv, blir det att storstäda lägenheten. Ta bort alla julsaker osv, vet inte om jag är sen med det eller? men nu är jag less och vill ha som vanligt. Mamma och pappa stannar ett tag i staden ikv också. Och det blir att färga min kära systers hår, stortjejern börjar få grått hår? eller hur var det? ;)
typ såhär?! hahahaha

älskar paint! ( ser ut som med mössa mjäll) hahaha


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0