revy

helgen redan över och det känns knappt som den har börjat.  Är  i alla fall klar för att fara på revy som min faster är med i. Skulle egentligen inte fara men jag fick hoppa in ist för pappa som har blivit sjuk, men jag följer gärna med så jag inte blir smittad av pappa för det får inte inte inte hända!! inte nu före vi drar till huvudstaden.
Påtal om det så taggar jag och linnea till tuuuusen! kommer bli AWESOME;)
Men hoppas bara min knä håller, har bara tränat en gång i veckan för mitt BAJS knä, men nog är man en riktig norrlännging och härdar,jajamen! så jag ororar mig inte speciellt mycket över det, är bara lite nervös över att träna 3 till 4gånger om dagen.. peppar peppar.





TJING

Kommentarer
Postat av: Linnsiinea

uppdatera ida.

2010-05-10 @ 07:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0